reklama

Zmenilo sa niečo okrem zákona?

Nedávno sme zmenili nielen naše dopravné predpisy , ale aj výšku pokút. Dnes som sa pokúsil na mojej ceste z Bratislavy preveriť informácie šírené cez médiá o tom , že naši  vodiči začali jazdiť opatrnejšie aj vďaka zvýšeným pokutám. Nastavoval som tempomatom na aute predpísané rýchlosti ( uznávam , že som si k predpísanej rýchlosti pridal vždy 1-3 km / hod navyše ) a striktne som ich menil podľa dopravného značenia . Ako som dopadol ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

 Počas 170 km som bol som tým kto brzdil našu uponáhľanú premávku a to na cestách všetkých typov. Až na jediného vodiča , ktorý jazdil celkom pri krajnici pred motorestom Zubor som nepredbehol nikoho . Bol som však úspešne predbiehaný a to aj cez plné čiary ( dokonca aj dvojité ) každým kto sa za mnou objavil. Určite sa všetci čudovali chudákovi na Audine ( a dávali nám to pri predbiehaní aj pohľadmi najavo ) , ktorý sa pred nimi nepochopiteľne vliekol. Čo sa vlastne zmenilo? Pravdepodobne nič. Tí čo nezaplatili pokutu 500 Sk , tak dnes nezaplatia ani 60 či 1300 EUR . O to väčšie väzby sa vytvoria medzi policajtami a ich známymi a známymi ich známych . Pán Kaliňák , čo Vy na to ? Kde je zašitých tých 100 - statočných , ktorí brázdia cesty Slovenska a chytajú pirátov ciest? Po mojich osobných skúsenostiach chytia najbližšie asi mňa , keď sa mi podarí ohroziť premávku tým ,že odpoviem „hanlivým" gestom tým , ktorí sa popri mne cez dvojitú čiaru prerútia rýchlosťou ďaleko prekračujúcou rýchlosti povolené vyhláškou. A to už nehovorím , že sa ma môj syn pýtal ,či policajti v policajnom aute bez použitia výstražných znamení môžu jazdiť rýchlejšie ako my ak ideme cez dedinu 50 tkou ? Ak mu odpoviem , že nie ,tak ťažko pochopí prečo tí ktorých sme pred chvíľou videli , okolo nás „ preleteli" akoby sa nič nedialo.

Peter Oslanec

Peter Oslanec

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otcom blogera. Z jeho blogov som sa veľa dozvedel o jeho vnútornom živote. Rád by som ponúkol podobnú šancu aj jemu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu