reklama

Bratislava , prečo nám kradneš deti ?

Ako človek pochádzajúci z malého mestečka som celý svoj život spájal s jeho okolím. Nielen ja s manželkou ,ale aj naše deti si na krásu prírody  nikdy nesťažovali. Zdalo sa mi , že im vyhovuje bývať v malom mestečku a vo voľnom čase sa túlať po okolí. Stále radi chodíme na chalupu postavenú v prekrásnej doline , zbierame hríby niekoľko desiatok metrov od nej , plávame v okolitých termálnych kúpaliskách alebo na blízkych prírodných jazerách , ale radi sa chodíme aj cez zimu lyžovať . Aj v tomto momente je môj najstarší na chalupe a podľa všetkého sa mu tam páči. Včera večer sme pri grilovaní spolu s nim a jeho priateľkou v pohodlí kresiel pred chalupou obdivovali na oblohe dravca, ktorý učil svoje potomstvo lietať. Bol to pre nás všetkých príjemný zážitok. Všade , kde vyrazíme stretávame skupinky ľudí z Bratislavy , ktorí sa často predvádzajú na silných autách , divoko jazdia po cestách na motorkách , hlučne sa rozprávajú a keď im končí dovolenka tak sa tešia , ako sa nabudúce vrátia späť. Vzhľadom na vybudovaný vzťah k prírode som nikdy neočakával, že sa niekto z našej rodiny zaradí  medzi nich.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Sme malá rodina . Ja a moji súrodenci , ako aj manželkina sestra máme celkom 5 dospievajúcich detí. Keď pred niekoľkými rokmi najstarší z nášho potomstva , pochádzajúci z malého mestečka na Gemeri, doštudoval školu v Bratislave  a zostal tam žiť aj so svojou priateľkou, pochádzajúcou z mestečka na Považí , dnes už s jeho manželkou, povedali sme si , že aj to sa môže stať.

Doštudoval však aj ďalší z nich v poradí pochádzajúci z mestečka pod Tatrami . Vzhľadom na to , že si počas štúdia našiel priateľku z Bratislavy , zostal v Bratislave a zatiaľ si nevie predstaviť , že by išiel bývať niekde inde. Usídlenie sa ďalšieho nášho potomka  v druhom najväčšom meste Slovenska v Košiciach už počas štúdia na tamojšej univerzite sme zobrali ako samozrejmosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento rok skončil univerzitu v Trnave  náš najstarší. Hádajte , kde odchádzajú pracovať aj so svojou priateľkou , ktorá ukončila univerzitu v Bratislave. No predsa do Bratislavy!!!!

Teraz už čakám, kde sa rozbehne posledný z našich priamych potomkov , ktorý našťastie má ešte len 15 rokov a najbližšie 4 roky strávi určite doma v malom mestečku , tak blízko k prírode, o ktorej celý rok snívajú Bratislavčania. Zdá sa , že ak by som chcel aby zostal doma a neušiel do veľkého mesta , tak by sme tu u nás museli postaviť kvalitnú univerzitu , zvýšiť podiel ponúkaných pracovných miest a zakázať mu spoznávať sa s dievčatami z Bratislavy. A pretože viem ,že ani jedno z uvedených skutočností sa pravdepodobne v krátkej dobe nestane realitou, pripravujem sa , že aj ten posledný potomok raz skončí mimo rodiska. Ak by to tak nebolo , tak by to bolo pre mňa veľkým, ale príjemným prekvapením. Bolo by to však dobré aj pre Slovensko, pretože všetci obyvatelia Slovenska nemôžu predsa žiť a pracovať v Bratislave.

Peter Oslanec

Peter Oslanec

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otcom blogera. Z jeho blogov som sa veľa dozvedel o jeho vnútornom živote. Rád by som ponúkol podobnú šancu aj jemu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu