reklama

Na tému:Chcú všetci naozaj robiť?

V poslednom mesiaci mi odišli výstupom na dohodu zo dňa na deň z práce dvaja pracovníci. Nepatrili vôbec k tým najlepším. Odišli však za prácoou do cudziny......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Jozef je Róm. On prvej chvíle ma opravoval , že on je Cigáň . Keď som ho prvýkrát videl na výberovom konaní , povedal som si : ", toho " čierneho " zamestnám ". Nech všetci vedia , že sa dá zamestanať aj "cigáňom" . Dokonca mal maturitu a takých som stretol naozaj v mojom živote málo. Zamestnal som ho a čakal som , čo z neho bude. Nestal sa zázrak, ani táto zlá doba ich nezmenila. Stále sa bál zodpovednejšej práce. Zostal až do dňa jeho náleho odchodu do Anglicka tým nesamostaným Cigáňom, akých som mal už " v rukách " niekoľko desiatok .Tomuto môjmu ani maturita nepomohla k tomu aby sa udržal . 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Paľo je " biely" . Keď som ho videl prvýkrát videl , povedal som si , že toho teda nie....... Diskusiu na výberovom konaní viedol len o peniazoch a nadčasoch, ktoré na predchádzajúcom pracovisku vraj robil bez obmedzenia. Nevedel však vysvetliť , prečo menil každý rok zamestnávateľa , keď mal to čo chcel . Po dvoch mesiacoch jeho telefonátov a otázkach o dôvode jeho neprejdenia cez výberové konanie , som ho nakoniec zamestnal . Takmer 8 mesiacov som ho vždy videl robiť najpodradnejšiu prácu, bez jeho snahy postúpiť ďalej na zodpovednejšie práce a adekvátne zarobiť. Zo dňa na deň tiež odišiel do Anglicka. Nebránil som mu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neviem pochopiť , aký zázrak z takýchto ľudí spraví v zahraničí dobrých a aktívnych pracovníkov. Alebo to na tom "západe "platia na hodnotenie práce iné kritériiá ? Vie mi o tom niekto niečo povedať?

Peter Oslanec

Peter Oslanec

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otcom blogera. Z jeho blogov som sa veľa dozvedel o jeho vnútornom živote. Rád by som ponúkol podobnú šancu aj jemu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu