reklama

Večná téma - znižovanie hmotnosti . Skúsime to spolu?

Najlepšie sa vraj znižuje hmotnosť keď ste v skupine ľudí s podobným cieľom . Čo však urobiť ak nemáte nablízku takúto skupinu práve vtedy keď sa rozhodnete pristúpiť k nejakej z metód na zníženie Vašej hmotnosti? U nás doma s tým mimoriadny problém nebol. S manželkou sme sa dohodli , že vytvoríme  skupinku dvoch ľudí v ktorej sa budeme vzájomne motivovať znížiť našu „mierne“ zvýšenú hmotnosť signalizujúcu , že ak niečo v najbližšej dobe neurobíme tak naše BMI sa prehupne do oblastí do ktorých by sme nechceli patriť ani jeden . Dnes som si po 5 – tich dňoch povedal , že naše odhodlanie ( hlavne moje ) sa pokúsim podporiť aj verejnou kontrolou a to blogom. Pod verejnou kontrolou sa predsa nedá vykašľať sa na to , že som si dal záväzok. A blogeri to je veľká skupina ľudí .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Máte už dlhšiu dobu pocit , že máte nadváhu a  počas Vianoc ste na seba nabrali viac kg ako je zdravé ?

Pridajte sa a poďte s nami  vyskúšať túto „metódu chudnutia cez blog“ . Stanovme si každý cieľ :

Ø akú hmotnosť chceme dosiahnuť ,

Ø  metódu znižovania hmotnosti  

Pokúsme sa cez - diskusiu k tomuto blogu vzájomne sa kontrolovať , prípadne sa verejne chváliť , tým čo sa každému z nás s počiatočnou hmotnosťou podarilo urobiť. Úspech kohokoľvek z nás môže byť  motiváciou pre tých ostatných pokračovať v tom.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pridá sa niekto?  

Moje BMI v pondelok ráno bolo : 29,399 ( ešte kúsok a už by som bol podľa definícií BMI obézny)

Začal som cielene znižovať hmotnosť  v utorok a to  z 94,2 kg .

Rád by som sa dostal pod 88 kg (aj keď to tiež ešte nebude terno) 

Diéta : Delená strava  

1. deň 94,2

2. deň 93,0

3. deň 92,8

4. deň 92,8

5. deň 91,9

6. deň ?  

Manželkine BMI v pondelok ráno bolo : 24,985 ( ešte kúsok a už by mala podľa definícií BMI nadváhu)

Začala  cielene znižovať hmotnosť  v utorok a to  zo 67,3 kg .

Rada by sa dostala pod 62 kg 

Diéta : Delená strava  

  1. deň 67,3

  2. deň 67,0

  3. deň 66,8

  4. deň 66,5

  5. deň 66,3

  6. deň ?

 

Peter Oslanec

Peter Oslanec

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otcom blogera. Z jeho blogov som sa veľa dozvedel o jeho vnútornom živote. Rád by som ponúkol podobnú šancu aj jemu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu