reklama

Dostal som poukážku na zaplatenie , ktorú som naozaj nečakal .

S prekvapením som zistil , že si niekto spomenul ,práve teraz v čase finančnej krízy ,že som pred niekoľkými rokmi počas Kupónovej privatizácie úspešne kúpil a predal niekoľko desiatok , alebo stoviek akcií ......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prekvapilo ma to , že taká profesionálna organizácia ako je Centrálny depozitár ...... neposlala zároveň aj výpis toho za čo to vlastne chce zaplatiť . Mohlo to byť jednoduché . Mohli  ten zoznam natlačiť na druhú stranu toho dokumentu , kde bol text nič nevysvetľujúci , aj s poukážkou ktorú  mám platiť.  

Veď z poplatku , ktorý mám zaplatiť vyplýva , že toho tam musím mať akcií za niekoľko stoviek tisíc SKK , alebo lepšie povedané za niekoľko desiatok tisíc EUR.  Spomenúť si na svojich zákazníkov po niekoľkých rokoch , keď akcie nemajú hodnotu ani toho poplatku čo odo mňa pýtajú? A prečo sa neozvali vtedy keď ešte akcie mali nejakú hodnotu ? Dúfali ,že na ne pomaly zabudneme ?  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja si ten výpis vyžiadam . Možno že zistím niečo podobné , ako keď som sa nedávno pozrel do Katastra pozemkov a veľmi hodnotné pozemky mojej matky boli už napísané na niekoho iného, bez toho aby ich niekomu predala. Veď prečo by ten zoznam  predo mnou skrývali ? Každá banka keď posiela výpis z účtu aj s poplatkom za vedenie účtu tak posiela podrobný výpis pohybov na účte . Mohli aj oni , však žijú z našich peňazí .  

Čo Vy na to?

Peter Oslanec

Peter Oslanec

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otcom blogera. Z jeho blogov som sa veľa dozvedel o jeho vnútornom živote. Rád by som ponúkol podobnú šancu aj jemu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu